چگونه پولدار شوید ؟؟

چگونه پولدار شدن

چگونه پولدار شوید ؟؟

چگونه پولدار شدن

آیا واقعا می توانیم بدون داشتن هیچ سرمایه ای پولدار شویم ؟؟؟؟؟؟

آیا واقعا می توانیم بدون داشتن هیچ سرمایه ای پولدار شویم ؟؟؟؟؟؟  بلـــــــــــــــه
ولی چگونه ؟؟؟؟


ابتدا لحظه ای به سئوالات بالا بیندیشید و سعی کنید راهکارهای عملی ای برایشان پیدا کنید...


ما جواب سئوالات بالا را با روشی کاملا عملی برای شما در زیر آورده ایم ...
بله شما می توانید با هر جنس ، سن ، شغل و تحصیلاتی که دارید به طور واقعی و فقط از طریق اراده ، باور و همت خودتان پولدار شوید . در
اینجا ما روش  یک شبه راه صد ساله رفتن  را معرفی نمی کنیم  تنها شما را به تجارتی پر سود  و آسان بدون هیچ سرمایه ای یا  پرداخت حتی یک ریال  و بدون  هیچ محدودیت سنی ، شغلی و جنسی  دعوت می کنیم .  مبنای این روش فقط و فقط تلاش و همت خودتان است و هر کسی با هر شغل و سطح سوادی  می تواند از این  روش منحصربفرد به طور صددرصد عملی و واقعی پولدار شود.

...  و همین جا اعـــلام می کنیم

سروران گرامی

 هرکجا احساس حیله ، کلاه برداری و یاهر چیزی  مانند آن کردید اعلام کنید تا ما خودمان بلندگوها را برای اعلام کلاه برداریمان نصب و آماده کنیم  واگر خلاف آن برای شما ثابت شد ما را به دوستان خود نیز معرفی کنید ...

خدای مان شاهد است که  هدف ما فقط و فقط ترویج  فرهنگ بهره وری از تکنولوژی و اصل ، سهیم کردن دیگران در درآمد خود است  و کسب درآمد مالی خودمان را فرع و فقط جزئی از کار می دانیم .

 روشی که ما در زیر بیان می کنیم روشی کاملا عملی ، قانونی ،  شرعی ومطابق با قوانین و مصالح نظام جمهوری اسلامی  است که هم خدا و هم بنده ی خدا از انجام آن راضی و خشنود باشند است ، ما نه مانند سایت هایی که می خواهند با پنج هزار تومان شما را میلیونر کنند نه مانند شرکت های هرمی و نه به مانند آن سایت هایی که به ازای هر کلیک 20ریال پرداخت می کنند و تازه هر صدکلیک شما را یک کلیک حساب می کنند هستیم بلکه اعلام می کنیم

و فقط و فقط با تلاش و همت خودتان می توانید از روش منحصربفرد ما به طور صددرصد عملی و واقعی پولدار شوید  

روشی را که ما معرفی می کنم به هیچ عنوان نیاز به آشنایی با اینترنت و کار با  کامپیوتر ندارد  اصلا  نیاز نیست که در هیچ سایتی ثبت نام کنید و یا اینکه بخواهید حتی یک زیرمجموعه بگیرید و یا برای سایتهای دیگر بازدیدکننده بفرستید. ... خیر ....اصلا به این فعالیتها نیاز ندارید.

واقعیت این است که : همه ما زمان‌های مرده زیادی داریم و با برنامه‌ریزی درست می‌تونیم از اون زمان‌ها به راحتی پول دربیاریم!! مدت زمانی که شما باید برای کسب درآمد از این روش اختصاص می دهید همان زمانیست که به کار روزانه خود می پردازید و در واقع از صحبت کردن و حرف زدن خود استفاده می کنید و اصلا نیازی نیست که کار خود را رها کرده و به این کار بپردازید هر چند که در خیلی از موارد اگر این کار را نیز بکنید بسیار به نفع تان خواهد بود .

کار ماچیست ؟

کار ما این است که سامانه ای  را دراختیار متقاضیان  قرار می دهیم تا با استفاده از آن بتوانند به صورت انبوه و زمان بندی شده از طریق اینترنت (سایت ما ) پیامک ارسال کنند.

چطور این کار را انجام می دهیم ؟

ما یک سایت اینترنتی داریم که این سایت همانند یک نرم افزار است و به هر متقاضی خرید سامانه یک کلمه عبور و نام کاربری اختصاص می دهیم تا بتواند وارد محیط نرم افزار شود و به صورت نامحدود پیامک ارسال کند .

کار شما چیست ؟

کار شما بسیار ساده است  تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که کاربردهای سامانه (برای جاهای مختلف ) را که ما در اختیار  شما  قرار داده ایم   شما نیز در اختیار دیگران قرار دهید و رضایت آنها را برای خرید سامانه جلب کنید. یا می توانید از این کار به عنوان شغل خود استفاده کنید و تمام وقت خود را بر روی معرفی و تبلیغ این سامانه بگذارید و درآمد بسیار خوبی کسب کنید.


برای شروع ، شما باید برگ کاربردهای سامانه ارسال پیامک در جاهای مختلف را تهیه کنید تا با مطالعه ی آنها  با شیوه ی کار آشنا شوید.  کاری که ما می کنیم این است که یک متن چند صفحه ای به شما می دهیم که نحوه کار و کاربردهای سامانه  را به صورت بسیار ساده و قابل فهم برایتان توضیح داده است. پس از یک هفته که برنامه کاری شما آماده شد و اطلاعات مقدماتی را به دست آوردید ، برنامه کسب درآمد شما شروع می شود که میزان درآمد شما بستگی به خودتان دارد که می توانید  بدون هیچ اغراقی روزانه پنجاه  هزار تومان درآمد داشته باشید و این تازه شروع کار است و پس از آن می توانید درآمدهای خود را باز هم بیشتر کنید.
شما برای انجام این کار به هیچ وجه نیازی به دانش استفاده از کامپیوتر و اینترنت ندارید هر چند که کسانی که در این زمینه تخصص دارند نیز می توانند با انجام تبلیغات در اینترنت ( از طریق ساخت وبلاگ و فرستادن ایمیل و
تبلیغات در چت روم ها،  معرفی این سیستم در قسمت نظرات وبلاگ هاو  ... ) به جذب متقاضی پرداخته و درآمد خیلی زیادی داشته باشند .
هزینه شروع به کار صفر ریال است . نیازی نیست که شما حتی یک ریال بابت اطلاعاتی که ما در اختیارتان قرار می دهیم تا بتوانید با استفاده از آنها درآمد کسب کنید به ما پرداخت کنید. شک نکنید همانطورکه گفتیم هدف ما فقط پیشبرد فرهنگ استفاده از تکنولوژی و سهیم کردن شما سروران در درآمد خودمان است  و مادیات فقط جزئی از کار است و هرآنچه شما  به دست می آورید سود خالص خودتان خواهد بود و در واقع دسترنج زحمات خودتان است .

اگر طبق راهنماییهای ما کار کنید هر روز حداقل 50 هزار تومان به دست می آورید و بعد از مدتی باز هم درآمد بیشتری به دست می آورید به طوریکه در روز می تواند تا به بیش از75 هزار تومان برسد.

بنابراین تنها چیزی که شما عزیزان برای شروع کار نیاز دارید ، داشتن اراده و همت است

این شیوه نه کار با سایتهای کسب درآمد و تبلیغاتی است و نه نیاز به نشستن پای کامپیوتر واینترنت و متحمل شدن هزینه های هیچ وقت بدست نیامدنی است ... هیچ کدام از این موارد نیاز نیست... کار ما و شما  فراتر از اینهاست.... با درآمد واقعی... 

 

برای هر اداره یا موسسسه یا سازمانی که ما میخواهیم مراجعه کنیم چه برگ هایی را ما باید همراه خود داسته باشیم

1-      برگ قابلیت ها و کاربردهای عمومی سامانه ( که در دو برگ آماده شده است )

2-     برگ مقایسه ارتباط از طریق پیامک با دیگر راه های ارتباطی

3-   برگ کاربردهای مخصوص محل مورد مراجعه ( محلی که می خواهیدبرای تبلیغ سامانه به آنجا بروید )

اگر ما توضیح و ارائه ی کاربردهای عمومی سامانه شخص مخاطب را متقاضی خرید سامانه کردیم چکار باید بکنیم ؟

شما به سه طریق می توانید کار خود را انجام دهید

1-      شما سهم خود را ( هفت هزار تومان ) بر میدارید و بقیه ی آن را به حساب ما واریز می کنید  سپس شماره تلفن و نام آنها را برا یما می فرستید و بقیه مراحل کار را ما انجام می دهیم

2-     نام و سمت و شماره تلفن آنها و شماره حساب خود را برا ی ما ارسال کنید تا ما بقیه ی مراحل کار را انجام دهیم وهدیه شما را به حسابتان واریز کنیم

پولدار بودن را نمی توان به سرنوشت و تقدیر نسبت داد . سن ، آموزش ، تحصیلات ، پول و سرمایه، زمینه کاری و تجارب ومحیط بزرگ شدن و ...  در برابر این اصول نقشی بازی نمی کنند. اینها همه و همه بهانه هایی هستند که ما اغلب برای توجیه ناکامی ها و شکستهایمان می آوریم . هیچ ثروتمندی از مادر ثروتمند متولد نشده است  دوران کودکی خود ساخته ترین میلیونرها ، در اغلب موارد مانند سایر انسانهای معمولی بوده است و بسیاری از آنها دوران کودکی دشوار و فقیرانه ای را سپری کرده اند . این اشخاص از صفر شروع کردند و قبل از آنکه تبدیل به یک میلیونر شوند بارها و بارها طعم شکست و ناکامی را چشیده اند . یک ضرب المثل چینی می گوید : « یک سفر هزار مایلی با برداشتن نخستین گام شروع می شود » ناپلئون هیل در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید داستان معدنکاری را نقل می کند که در یک متری رسیدن به طلا دست از کار می کشد و معدن خود را به دیگری واگذار می کند و بعدها که پی به خطای خود می برد ، از آن به عنوان تجربه ای استفاده می کند و به موفقیتهای بزرگی نیز می رسد . برای پولدار شدن باید از اصول خاصی پیروی کرد . 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد